Noam Chomsky explica qué esconden las "Ayudas Humanitarias"
Texto completo en: https://www.lahaine.org/cR3M
L’autodeterminació no es negocia, s’exerceix! Els pactes i les sentències es tomben als carrers!
Texto completo en: https://www.lahaine.org/fM8h
I al darrere de la notícia que hi ha?
Crec personalment, que hem arribat a un punt de manipulació ideològica difícilment concebible. Quan, des de la política, es pretén que acceptem accions èticament indignants, volent fer-nos creure que són pel bé de la població, estem arribant a un punt de no retorn que posa en perill tots els avanços de la societat durant els cinc segles en els quals es pretén haver avançat cap a l’humanisme.
Conc segles, cinc cents anys durant els quals, a nivell filosòfic, religiós, científic, econòmic, espiritual fins i tot, s’ha aconseguit posar al ser humà en el lloc que li pertoca dins de l’ecosistema planetari com un animal més amb unes característiques específiques capaç de ser un agent dinamitzador i regulador formidable de l’evolució del sistema planetari. Un element ecològic capaç de mantenir la vida en el planeta més enllà de les contingències naturals. L’únic ser de respondre positivament als efectes de les catàstrofes naturals mitjançant sistemes de prevenció força eficaços. L’únic animal capaç de superar els entrebancs naturals a l’hora de permetre la vida en les condicions més adverses.
Eixe ser excepcional es troba en aquest moments dirigit per els individus menys capaços de la seua especie. Uns individus que, amb les seues actuacions, estan posant en perill tots els avanços que s’han aconseguit en aquests cinc segles. Recordem que des del 313 amb la promulgació de l’edicte de Milà, es va iniciar una època de supeditació de l’esdevenir del ser humà a les creences religiós que va durar més de mil anys amb veritables destrosses i assassinats en massa en certs moments d’aquesta època.
Actualment ja no és la religió sinó l’economia la que està absorbint totes les energies de l’especie humana. Si no volem caure en un període tant fosc com fou l’edat mitjana, sinó volem seguir pensant que si no es paga el deute el món se’n pot anar en orris, cal deslliurar-nos de l’empresa de la religió dels diners i no creure que els que manen ho fan pel bé de la humanitat. Alguns defenen la postura nihilista d’enviar-ho tot al fem i construir de nous. Altres pensen que es pot reutilitzar per bé allò que està que s’està utilitzant mal. El que si tenim clar tots, menys els que ens manipulen, és que estem en perill de destrucció catastròfica i que ens cal actuar ja.

Comentaris
Publica un comentari a l'entrada