I de repent es feu la llum, i s'adonaren que calia... incentivar que les dones feren carreres científiques? ...que a les xiquetes els agradara estudiar ciències? ... o que els objectius de l'enfocament STE(A)M es compliren? Era ahir, des de fa 6 anys el dia 11 de febrer es celebra, aquest anys amb una mica més de soroll que altres anys. El mateix dia que el ministeri llençava La aliança STE(A)M per fomentar les vocacions científiques en xiquetes i joves. No tinc res en contra de que es reivindique el paper de les dones dins de la ciència ans al contrari. Per a mi un dels científics que més admire és una dona, Lynn Margulis a la que injustament no se li va donar el Nobel. I he gastat el genèric amb coneixement de causa ja que de tot el món científic composat per persones siga el siga el sexe que vulguen tenir, és a una dona a qui més admire. El que a mi em preocupa és com està lligat una reivindicació tant noble com la de la igualtat de tracte de les persones davant del reconei...